Po smrti manžela chcela zrušiť jeho paušál: Operátor ju uzemnil týmito slovami!

13. septembra 2017, 06:00
Tip redakcii

Toto by nechcel zažiť nikto. Žena chcela po rodinnej tragédii zrušiť paušál na zosnulého manžela. Slovenský operátor ju však odbil slovami: Buď uhradí pokutu alebo bude platiť mesačný paušál za mŕtveho muža ešte celý rok!

Odpoveď operátora ju tak rozhnevala, že sa prípad rozhodla medializovať. Ilustračné foto

Odpoveď operátora ju tak rozhnevala, že sa prípad rozhodla medializovať. Ilustračné foto

Autor: Shutterstock

Sestra pani Márie je klientom spoločnosti Orange už 20 rokov. Služby operátora využívala celá rodina - ona, jej manžel aj dvaja synovia. „V Orange ju nahovorili na paušály pod jedným menom, že potom majú všetko výhodnejšie," opísala pani Mária.

Problémy s operátorom nastali, keď náhle prišla o manžela. „Teraz jej zomrel nečakane 46-ročný manžel. Chcela zrušiť jeho paušál a dozvedela sa, že si ho musí nechať do budúceho roku do septembra a platiť 40 € paušál alebo to zruší a uhradí 180 € pokutu," zverila sa Mária. 

Odpoveď operátora ju tak rozhnevala, že sa prípad rozhodla medializovať. „Hanba Orange, že aj v takejto situácii chce ťažiť z rodiny pozostalých a vyžaduje platiť paušál už za mŕtveho zákazníka," napísala rozhorčená Mária. 

Ste spokojný/-á so svojím operátorom?

Áno
23%
 
Nie
77%
 
Celkový počet hlasujúcich: 3642

Zdá sa, že medializácia nakoniec rodine jej sestry pomohla. „Prípad zákazníčky sme vyriešili v jej prospech," povedala nám hovorkyňa spoločnosti Orange Slovensko Alexandra Piskunová. 

To, že operátor nakoniec povolil bezplatné zrušenie paušálu, potvrdila aj pani Mária. Hoci si pochvaľovala následnú ochotu a ústretovosť, na zlú skúsenosť pri prvom kontakte jej sestra tak skoro nezabudne. „Preto by som chcela poprosiť o ľudskosť a profesionalitu pracovníkov v prvom kontakte v takto zložitej situácii, keď človek, ktorý náhle prišiel o svojho blízkeho, nemá silu žiť a nie bojovať s byrokraciou," vyjadrila sa Mária.

 
Autor: fd



 
 
Aplikácie 7 plus